Igår....

2012 / Permalink / 1
...masade jag mig ut och joggade
Första vändan på ett bra tag
Förkylningen har nu släppt och det är dax att komma i form
Men det var trögt
Beror endast på att jag är gammal nu.......åsså lite på att jag inte tränat på länge
Har ju anmält mig till göteborgsvarvet
Känns sådär just nu, men hoppas kunna i såpass form att jag tar mig runt
ska ge mig ut varje dag nu ett tag
Tills det släpper och jag kan börja träna varannan dag sså som man ska
Men tror att om jag går varannan dag så stärker det mig
kommer förmodligen att vara riktigt mosig i slutet av nästq vecka, men nu är det bara att bita i
Ta tag i taktpinnen och ge järnet
Ge det en chans
sen får vi se hur långt det räcker.........
#1 - - Micke:

Jo..aldrig fel att röra på sig...man piggnar till..kan sitta uppe längre på kvällarna och ändå ta sig upp på morran ;)



Ha en fin avslutning på veckan..!



Till top