Gud skyddar.......

2012 / Permalink / 0
....de dumma.
Därav överlever min ntkterhet.
Då jag numer har blivit en så duktig kille
Stark och ensam är starkare
Någon gemenskap i AA behöver ju inte jag, då jag bevisligen är så in i helvete duktig själv
hurra va jag e bra
Så resonerar jag
I alla fall om man ska se hur jag agerar
Jag har inte varit på AA nu på....jaa...säkert ett år
Utan jag har varit uppblåst och tror mig själv nu vara immun mot det där med drickat  å nu pratar vi inte mer om det........

Eller hur.....

Men  den högre makten har gett mig ite vinkar, tydliga vinkar
Många saker har trasslat till sig för mig, men det har jag tagit som otur, missflyt osv
Igår var han tydligare
Skickade ut en tjej från gruppen som jag "av en händelse" stötte på på ICA
Hon undrade försynt, så där vidrigt som bara en AA medlem kan göra till en anna AA medlem
Hur jag hade det och att hon saknade mig på mötena
Jag slingrade mig och skyllde på massa viktiga saker
Men jag satt i nätet
Hon sa exatkt de saker jag alltid sagt då ramlat på någon som inte behöver möten
Till slut hade jag såklart inga fler ihåliga tomma argument som jag kunde med att säga, så........
Bara böja på nacken och gå med
Känns lite skämmigt att man fan inte ens kan klara att sköta AA
Någon får ta en i örat och släpa dig mig.........
Ja ja
Men på mötet så kände jag att det var så rätt
Att jag faan inte kan fatta att jag måste gå på möten
Jag trivs där, behöver gå där
Min storvulenhet rinner av mig där
Där fattar jag allvaret
Där fattar jag att jag inte är immun
Jag ha inte vaccinerat mig mot alkisfasonerna
Dom kommer
När jag delade så hörde jag själv vad massa fasoner jag lagt mig till med
Ja ja ja ja .......
För femtielfte gången så har jag åter insett att jag behöver AA

Till top