Biltrixandet.....

2012 / Permalink / 0
.......sålde ju hennes bil häromdagen
inte så genomtänkt
Men då jag säger att efter regn kommer sol....så gör hon inte direkt vågen
Hon är lite bitter i tilltalet då bilen kommer på tal

Men som den goda och förutseende fixarkille jag nu en gång e så har jag köpt en anna bil
En skåpbil, som går ypperligt att göra husbil av
Vad bra......
enda abret är att leverans av bil inte komemr att ske inna hösten
En polare till mig har den som firmabil oc skall byta i höst, inte nu
Hmmmm....
har ju en sommarbil förvisso, men den.......ja den ja.....
Den e ju inte direkt iordning
Men har efter vissa överväganden och tänkta scenarior nu kommit på att jag nog lämnar in den till en kille som fixar till den
Vips så har vi bil igen
Fast då gick ju alla pengarna åt, som jag tyckte att jag vann .......

Nåja återkommer säkert i ämnet
Till top