Vore.....

2011 / Permalink / 2
....skönt att åka på en resa till solen.
Mina föräldrar åker till Thailand på 10 veckor.......känns ju lite roligare att veta att dom har det bra och jag unnar dom det så mycket.....inte ett dugg avundsjuk då jag går upp halv 6 och saknar snuset....inte ett dugg.
Känns skönt att dom ligger i solen medan jag kladdar i leran till min bil, som snart är varm....snart...ska bara kyla ner arselet ordentligt innan. Sedan glida i sakta mak bakom en långtradare till jobbet, är bara skönt att ta det lite lugnt på morgonen, det där med sikt i regngloppet och att vindrutespolningen har lagt av är inget att irritera sig över, det är ju ändå plusgrader, 3-4 stycken till och med.
Vad vore väl en soldag på stranden i Thailand mot detta eminenta levere.......
#1 - - A:

Hehe tydligen inte bara jag som självömkar ibland ;o)

#2 - - Å:

Sonen åker i mars, 4 veckor, han visar videos på Youtube om alla vackra öar dom ska till. Blir inte ett dugg avundsjuk jag heller, eller ja - lite kanske, eller hemskt jäkla mycket.

Men men, sånt är livet.....

Till top