Julen nalkas

2011 / Permalink / 0
Så kome det då.
Snöskiten
Skrapade rutor och pulsade i snö
Å hur roligt är det då?
Lågskor och kyla
Åker tåg till jobbet numer
Är mycke bättre än att att köra

Ser fram emot julen
Ska bli roligt med en jul hemma i lugnan ro
Ska inte ut eller iväg på något, bara vara hemma och ta det lugnt
Dax att börja ta tag i träningen nu, snart är det vasaloppet som gäller, men träningen går dåligt
Riktigt dåligt
ÄR svårt att få till det
Gick bra i somras då joggade jag å låg i, men nu, helt kass, får bara inte till det
Tycker inte att jag har tid, men det spelar ingen roll.
Vasaloppet kommer att starta och jag står förhoppningsvis på startlinjen
Är en grej som jag velat göra länge och nu är jag anmäld
Men otränad
Aldrig är det riktigt bra
Men idag skall jag jogga runt en sväng
Börja ta tag i det idag
Till top