Segt o tungt......

2011 / Permalink / 1
....e d idag
Försökte löpa lätt, men gick inte
Va tungt idag
Tungt tungt tungt
Fick gå massor, men masade mig runt 8 km
Vovven sprang lätt iaf
Alltid ngt...........
#1 - - Irmelin:

Hej! Roligt att se din sida kvar..och att din hund är kvar :) Lycka till inför nya jobbet! Själv ska jag börja plugga på Universitet på 'gamla' dar - Arkeologi. Ska bli jätte spännande! Jobbar på timmar lite här o där (inom vård/omsorg) + har eget där jag kan ge bl a kroppsbehandlingar och mediala konsultationer. Något studie bidrag blir det nämligen inte för min del. Min vovve mår bara fint även om hon nu går omkring pipandes med ett grönt plastben i mun i tron att det är hennes 'bebis'. ;)

Hör gärna av dig via e mail om du känner för det.

Allt gott från mig i Täby.

Irmelin

Till top