Nu har jag......

2011 / Permalink / 1
......varit på intervju 2
2,5 timme
Pressad
Fick göra tester
VD.n pressade mig
Personal Pressade mig
Tekninsk chef pressade mig
2,5 timme
lång tid med svettrand på ryggen
Nu....väntan

Ringde till personalkonsulten o sade att jag var intresserad av jobbet
Han skulle återkomma direkt......men si d har han inte gjort
vilket kan vara bra......eller dåligt
Bra för att dom måste färdigställa praktiska ting
Dåligt ...dom tvekar
Hmmmm

Vänta.....vänta ....vänta.....
Ta d lugnt
Ingen oro
Som tur är är det ju helg, så ja slipper få något besked snabbt......

Ja ja ja....jag har ju tålamod som en lutfisk
Nu får jag tåla mig
Springa o klippa gräs o laga moppe o laga bil o städa o fixa köket osv
Förresten
Vattnet pajade
Blidde utan vatten, va ju kul
Hydroforen la av
Men har ändå lärt någonting i livet
Tänker INTE laga själv o fixa trixa dona....tänker bara kasta den gamla å
#1 - - Åse:

Jo, du kommer nog att försöka laga även hydroforpumpen....



Håller tummarna för att dom vill ha dom på det nya jobbet. Gör det lite ibland i alla fall, när jag har lite tid över.



;)

Till top