Den totala........

2010 / Permalink / 4
.......ensamheten.
Har nog sällan eller aldrig känt mig så ensam som idag
Då jag skrev under konkursansökan på tingsrätten
Det va ensamhet det.
Då vi startade fiman, då va d roligt, framtidstro engagemang
Sedan drygt ett år tillbaka har det bara varit belastning
Ett ok
HAr inte känt hur oket tyngt mig
Mennu, nu känner jag vilken börda ja burit
Han, på tingsrätten, va glad och positiv, tyckte d va en lite konkurs
Hon sa att det inte va massa miljoner ju så....
Konkursförvaltaren kom bara någon timme senare
Gick igenom
Fick tala om hur allt va
Å hur d inte va
Fast han va bra
Trevlig
Fick körförbud på bilen
MEn får ta med mig min cykel o dom grejer som är mina
Ska ta en sväng å ta med mig det som är mitt
Hade egentlien tänkt att göra denna konkurs i morgon
Men kände att nu, nu räcker det
Nu, idag just nu...här går gränsen
Nu vill jag inte mer
Orkar inte mer
Å nu är det över
Den totala ultimata tomheten, ensamheten tystnaden........
Så jävla trist
Att sitta här i dammet efter ett misslyckande
Konkursförvaltaren vill även gå igenom saker hemma hos mig
Sa att han får d när han vill..........efter helgen måste få lie respit lite vila lite andrum Slicka mina sår
Känna efter lite
Landa
....för nu, idag kl 14:00 dog min firma
Nu är det över
#1 - - Kråkan:

Har tänkt på dig hela dagen idag, glad att du skrev något till slut....



Känner så otroligt med dig och för dig och beklagar även jag.



Ta hand om dig och låt det ta den tid det tar att låta såren sluta sig i alla fall lite grann.



Många omtänksamma kramar.

#2 - - Anonym:

R.I.P

#3 - - irmelin:

<3

#4 - - irmelin:

Ps. det skulle föreställa ett hjärta = <3

Även jag tog ett avgörande beslut idag...för mig innebar det lättnad, en stor lättnad.

Hoppas du kan känna detsamma så småningom. Kram!

Till top