Tröttheten .....

2010 / Permalink / 1
.....avslagheten, uppgivenheten är monumental
KÄnner det på firman nu
KAn inte vara i lokalerna
Sprider missnöje och missmod
Är absolut ingen braförebild och pådrivare just nu
Längtar till den mörka hösten då regnet piskar på rutorna och jag slipper gå upp på några dagar, bara vila
r så evinnerligt tröttkörd
Sliten
Bränd...utbränd
All denna energi som jag lagt på denna helvetesfirma.....å nu är det över
Kommer att kursa inom kort
KOmmer inte att klara mig
Leverantörerna står på kö för att få betalt
Är jobbigt då jag egentligen inte vill
Vill göra rätt för mig
Men det går bara inte
Förbannar systemet och detta land med alla jävla avgifter och kostnader
Allt vi tjänar går till staten i en aller annan form
Helt jävla kass
Åsså denna besvikelse över att det faktiskt inte fungerar
Har gjort allt som står i min makt, men det fungerar inte
PÅ grund av mydighetsbeslut har hela branschen kollapsat
Så e lite trött nu...........vill baraatt denna skitsäsong är över och jag kan börja om på nytt, ensam och i liten skala
Skall aldrig mer ha någon anställd
Ska arbeta själv och se till att jag har det bra
Drömmen om att skapa ett företag som växer.....är just drömmar i detta land.........iaf om man inte har kraft och resurser att dra igång stort....för då funkar det plötsligt
Men oss småpfretag är det ingen som vakar över direkt
Bitter idag
Nä, inte bitter....bitter e ett jävla kass sinnestillstånd
Ledsen är rätt ord
Ledsen för att drömmen sprack
Ramlade ihop som ett korethus
Å jag kan inget göra åt det, bara ledsen titta på hur allt faller i bitar
ja ja ja
Att klaga har ingen blivit hjälpt av....jo jag.......*ler*
Gnälla skönt

Kram på er
#1 - - Kråkan:

Gnäll på, det lättar att skriva av sig och uttrycka sig i skrift.



Du har både geist och kraft och mod, det kommer att bli skitbra för dig till hösten med dina nya projekt.



Kram

Till top