Solen.....

2010 / Permalink / 0
....skiner. Cabben e nere. Solbrillor på.
Gött.
Livet e ganska gött.
På AA igår va d avslaget, en del sitter å hummar, gömmer sig, vill/vågar inte prata. HAr inga problem.
Kanske e d så.
Kanske inte
Är ju ganska ny i gruppen, men får hållamöte varje gång jag visar mig där.
Är iof trevligt, men känns lite konstigt.
Att det inte är fler som rullar som möteshållare.
Kan vara så att det jobbas lite dåligt i rogrammet, men kan åxå vara så att det är en fas just nu som gör att en del är i sånt läge att man inte pratar så mycket.
Skulle vara ja d....*ler*....pratar mer än ja har vett till...
Kan ändå känna i magen att det jobbas lite för ite
Ångestnivån är för låg
Igår 15 personer, ordet gick runt på knappa halvtimmen
Märkligt
Men.....jag delar....tömmer mig på d jag behöver....försöker passa ngt då ja kommer åt
Lite trögt.....
Känns som om några lever ett vådligt liv, insaten är hög, för hög för att jag ska våga chansa, men en del tiger hellre o går sakta mot nästa fylla.
Vet inte om de e så, men känns så....i min mage...
Det spelar dock ingen roll
Är dr för min skull
Min nykterhet
mitt liv
Var och en får gära som dom vill

Till top