Kom....

2010 / Permalink / 2
...till jobbet.
Det enda som fanns var ett enda jobb.
Ett jobb.
Det är hösäsong och vi har ett jobb.
Blev nästan tårögd
Hur i helvete.......men bröt mig där
Tänkte att vad bra, vi har iaf ett jobb, räcker ju några timmar.....kanske kommer in något
Mitt i tanken ringde det
Ett jobb till, så kom en annan å låmnade in
Åsså en kille till
Å en service
Å....va, så va veckan helt plötsligt full....då kom en annan kund å handlade lite
Från fiasko till en riktigt bra dag på en halvtimme
Bästa dagen på länge
Riktigt länge
Va glad då ja åkte hem
Sicken tur att jag inte tog ut all skit direkt på morronen, utan kunde hålla mig lite.......så slapp ja sure den stunden, dessutom fick jag städat ur sonmens skåp, som han ju *glömde* att göra

Ja, såklart vimsade jag till å glömde att köra grejer til rätt ställe, men man kan ju inte vara bäst på allt......
#1 - - Kråkan:

Småler och smilar en smula ;-)



Man kan inte vara bäst på allt .....

#2 - - irmelin:

tummen upp!



- du ser..! :)

Till top