Jaha........

2010 / Permalink / 2
.......så var epoken min firma över
nästan exakt 6 år häll det
All denna tid o engagemang
<poff....
Borta
Konkursen står för dörren
Kanske åker även jag med
Allt rasar
Sonen har nu slutat och nu ligger jag som d döende djuret p flämtar å väntar på nådaskottet
Sonen kom in på utbildning
Jag....vad ska jag bli?
Utan firma?
Min älskade firma
Mitt allt
Mitt liv

Jaha, så strå man med nyinköpt hus o nya ideer av sand......
Guldet blev till sand....
Nya huset som skulle vara nystarten på det nya bekväma livet.....fast utan inkomst är det svårt, fär att inte säga omöjligt
orken har sakt sipprat ur under våren, har ett flertal tecken på utbrändhet
Åsså detta slutet

Suck

Vad gör man nu?
Gammal, fet och utan glöd?
47 år å klar för ättestupan

Har inte den blekaste aning om vad jag skall ta mig till nu
Flyttade med ett kontrakt med en större firma, där jag hade tänkt att det skulle bli grundplåten till en ganska bra framtid för mig......dom sade nu upp kontraktet och jag står utan ngn som helst ide på försörjning

Ja ja ja
Men en sak vet jag bestämt
Att hur jävligt det än är eller blir....så blir d etter jävligare om jag super
Det finns inget så jävligt i livet att det inte blir jävligare om jag dessutom dricker
Så dricka e inget alterntiv, inte idag iaf
Hitta på ngt annat
Jepp.......men vad?
Står ganka pank åxå dessvärre.......d dära med att göra konkurs å tjäna storkovan gällr dessvärre inte mig
Så vad göra?
Ngn hugad som har ngt förslag?
Emottages tacksamt o ödmjukt

Kram på er därute i kylan.....trots den schemära värmen
#1 - - Kråkan:

Ja, tänk om ... man hade nån idé, men klura på du. Kommer tid kommer råd, du får säkert nån briljant idé när du sitter där nån kväll. Kanske vaknar en natt med världens lösning.



Håller tummar och tår för dig och Putte. Du fixar, jag nästan vet det =)

#2 - - Irmelin:

Tror oxå på dig. :) hang in there ;)..när en dörr stängs, öppnas en annan...ja allt det där, du vet..men det är sant, det funkar verkligen så!

Hur går det med kuriousa/antik butik idén?

Kram på dig o lycka till med allt.

Till top