Inte ens hunden......

2010 / Permalink / 2
.......vill gå ut
Han tittade bara å idiotförklarade mig då jag sa att vi skulle gå ut
Rolig den
Häromdagen ville han ut, öppnade dörren å han skulle just skutta ut....när han såg regnet....då bara han la sig ner, tittade på mig å idiotförklarade mig......

 
Han e lustig den lilla fyrbenta hårbollen


Men ibland e han som folk......eh ...hund...
#1 - - irmelin:

Vilken sötis! :)

Min gjorde detsamma. Jag manade på; vi måste ut o kissa, kom nu...hon bara tittade på mej, hade som frysit fast i golvet..vadå, ut??!!

Igår kväll fick jag ut henne under protest och inte blev de' nå kiss int. Icke.

Just nu sitter hon här bredvid, tittar ut genom fönstret på vätan, har fått en kant av min smörgås med ost på, slickar sig om mun och verkar ganska nöjd iaf. ;)

#2 - - Kråkan:

Han är ju som han är - världens bästa voffsing. Efter regn kommer solsken, imorrn lättar det upp igen. ;-)

Till top