Imorron ska ja.....

2010 / Permalink / 1
.....hmmm....i´morron.....d e ju då.....d e ju nu som gäller
Men om jag nu bestämmer mig för att vara nykter imorgon
Så ska jag.....*ler*
Försöka börja ute i verkstan
Ta tag i saker å ting
Men.....bara om ja känner för d
Ska försöka komma i balans, vilket inte e helt lätt
Händer för mycke negativt hela tiden
Förstår inte att d inte släpper
Men men.....imorgon ska jag försöka ha en bra dag

Natti på er, ni friska därute i regnet
#1 - - Kråkan:

"ni friska därute i regnet".... Du är banne mig den mest friska, kämpar och slår och fixar det Du gett dig f_n på att göra.



Imorrn BLIR en bra dag, dock kanske regnig, men "so what". Du har Ditt liv, Din underbare voffsing, Ditt fina hus.



http://www.youtube.com/watch?v=kdAjcMi7GWg



Lyssna på texten - stämmer på Dig.



Många kramar ;-)



Till top