Har.....

2010 / Permalink / 0

......tagit ett beslut.
Jag ska vara nykter idag.
Så då ska vi se vad dagen kan erbjuda för elände.
Regnet har upphört, men d blåser en del
Det där med sommarkänsla infinner sig inte riktigt
Slipper åka till firman idag
Ska vara hemma
Hemma på gården å fixa lite

Hon puckot ringde igår igen, fast nu har hon bytt taktik, nu lägger hon inte på, utan e tyst en stund i luren, det är en ny variant. 
Undrar hur man kan orka att ringa nästan dagligen i 2 år, obegripligt.
Undrar vad d kan vara för sjuk demon som driver någon att göra så.
Skulle förvisso kunna förstå om någon gjort något elakt 
Men......faktum är att jag bara gjort skut med henne, på ett rakryggat och ärligt sätt
Sant
Har inte på något sätt varit ful eller gjort något oetiskt
Så egentligen begriper jag itne varför
MEn demoner i huvet är inte logiska
Demoner kan vara oberäkneliga
Så får väl stå ut ett tag till antar jag
Men eg gör d inte så mycket, vet ju ung när hon ringer å d e sällan ja svarar på dom tiderna.......men ser ju på telefonen, å ibland svarar jag ju utan att kika....å då får man en påläggsklick i örat......
Ja ja...

 

Till top