Julfesten.....

2010 / Permalink / 1
......gick perfektlemente.
Känns bara bra numer att inte dricka.
Trots att ingen vet att jag håller upp lite med drickat, så var det ingen som ens frågade om jag inte skulle ha något. Är så enkelt då jag inte gör någon affär av det.
Känns topp just nu

Enda abret, det stora abret.
Hunden
Vad göra med honom.
Kan bara inte ha honom kvar
det går inte
Detta är ett bekymmer för mig
Vet inte hur jag ska lösa detta
#1 - - irmelin:

Fråga grannen kanske? Kanske de kan hjälpa dig...eller sätta upp lappar i lokalbutiken om dagmatte...någon äldre person i din närhet som behöver lite promenader o sällskap kanske? Det finns många vägar o lösningar. Hoppas det ordnar sig, vore ju hemskt annars...ingen som möter glatt viftande på svansen då du kommer hem.. :(

Håller tummarna hårt o hoppas på det bästa, för dig och ditt charmtroll till hund. :)



Lycka till!

Till top