I södags......

2010 / Permalink / 1
.......fyllde jag 7 år nykterhet
7 år
Sug på den du
Trodde jag aldrig
Inte en sportmössa att ett gammalt fyllo som mig skulle kunna/vilja hålla sig nykter så länge
Men nu är 7 år gjorda
Inne på mitt 8:e år
Lång tid det du.........

Imorgon skall jag bjuda på smörgåstårta i min AA grupp
Blir nog det sista mötet i den gruppen...eller iaf ett av de sista
Ska ju byta grupp nu när jag flyttar

Men kommer inte att släppa taget helt, ska åka dit ibland och hälsa på
Men inte i sommar, till hösten
Då dagarna blir mörka och mitt sinne blir mörkare, då ska jag åka tillbaka ......OM jag är nykter då

Nu blir det till att etablera mig med nya grupper
Har 2 eller tom 3 grupper inom räckhåll på det nya stället
Ska gå på samtliga i början
Lära känna folket
Etablera mig
Ska bli kul
Eller ja.....en lite sorg finns det
Att flytta
Vill eg inte det
Men känner att jag inte har ngt val
Inte har resurser att vara kvar
Kan inte
Å egentligen är det bra att flytta för mig
Blir ju en nystart
ett nytt liv börjar
DÅ...när jag flyttat, finns INGENTING kvar av det gamla livet.Igenting
Det finns en viss tillfredställelse med det
Spännande
Lagom farligt
Lagom stor risk
Lagom stor utmaning
OM jag är nykter så kanske jag får veta hur det går........
Och nu har jag varit nykter i 7 år
Tänk va många dagar jag har vaknat ch sluppit vara bakfull...bara en sån sak
#1 - - Kråkan:

2555 dagar, och dag läggs till dag. =)

Till top