Å....

2010 / Permalink / 0
...detta förbannade regn
Butiken går så dåligt att inte ens råttorna vill vara kvar
Bedrövelsens tidevarv
HAde ju tänkt att det skulle funka bra över sommaren, göra ett bra avlut här i Augusdti
Men detta

Vet inte om vi klarar det
Trista dagar utan lönsamhet

Räknar dagarna nu
Vill iväg till huset
Vill skapa mitt hem
Min framtid
Vovven får ju det helt perfekt, kan vara ute hela dagarna utankoppel och tillsyn, tomten är inbyggd med barnsäkert staket
Så i bedrövelsen finns iaf lite hopp om bättre tider
Fast i regngloppets nollgradiga dagar är det inte lätt att hålla modet uppe

HAde jag varit ung.....å inte varit ett fyllo så hade jag emigrerat till ett varm land
Skapat mig en framtid under solen
Kastat långbyxorna
Men nu.....är för gammal och trött att orka ta steget på ett sånt äventyr
Faaan.......skulle nyktrat till tidigare
Fått tag i hjärnan liiiiite tidigare
Nu....kommer jag å gå å halvfrysa resten av livet......
Min lösning blir att elda med ved, ska elda så in i helvete
Ska bygga en bastu
Ska se till att det finns värme att tillgå.
Har fått ett solarium
Detta ihop får fejka att bo vid ekvatorn.......*ler en gammal trött mans leende*
Så så illa är det inte
Till top