Här ......

2009 / Permalink / 4
....dekas inte
Är på g
Har så in i helvete massa att göra
Jobbar långa dagar varje dag
Har vänt ¨på firman nu
Går som tåget
Finns ingen kraft kvar att skriva ngt vettigt här
Men kommer att skriva snart igen

Har fått förfrågan att besöka mitt gamla behandlingshem
Som dån dära gammal fylltratt och prata om lite hur det går för mig
Har gjort d innan
E spännande
Kom gammelfyllon då jag va dör åxå, varje söndag kom d en tidigare patient
Va roligt att lyssna på å så
Fast lite svårt att identifiera sig då
Gick ju så jävla bra för en del
Å lång nykterhet
Men har det i minne så ska göra mitt bästa
Inte utan att jag e lite stolt för att få åka dit
Eller stolt........glad........känns gott
lite kvitto påattja e på rätt väg

NAtti på er
Kram
#1 - - Torktumlarn:

Hej där.

Grattis till ditt hedersuppdrag och att det går bra för dig och firman. Själv har jag varit på AA-möte i kväll, för första gången på mkt länge. Äntligen ett vettigt beslut om jag ska uppnå pensionsålder. Kände det välbekanta lugnet när jag satt där och lyssnade på alla som ser nöjda ut med sina liv som nyktra. Dit vill jag med.

#2 - - Anna:

#3 - - Anna:

Grattis!

Måste kännas som ett stort erkännande att få denna fråga! Du kommer att göra ett toppenjobb. Hänvisar du till din blogg och ber dem läsa från början kan de nog identifiera sig med din situation och känna hopp inför farmtiden!

Kul att firman rullar för fullt!

Kom åt någon knapp därför blev förra kommemtaren som det blev...

Lycka till!

Anna!

#4 - - Judith:

Det är det som är tillfrisknande!

Att ge tillbaks och sprida budskapet!



Jag har själv fått förfrågan att gå till häktet här i stan och hålla i möten.



Det är ju inte dom gamla "krigshistorierna" som är intressanta, vad vi gjorde och hur....utan hur och vad vi gör åt det.



Lycka till önskar Rödtotten

Till top