En skum.....

2008 / Permalink / 0
.....sak som slår mig.
Att vara nykter en Lördagskväll och vara sugen på att göra ngt.
Vad finns?
Bor ju inte direkt i ngn storstad, men viss kakn åka in till stan om jag vill.
Men här, hemma.
Sola kanske?
Ahh....solariet stänger kl 6
En bio, finns inte på orten.
Jaa...vad gör man?
Såklart e puben öppen.
Men annars
Vad finns?
En sak som börjar störa mig lite.
Att d aldrig finns ngt jippo eller evenemang eller något, som inte går ut på att folk ska supa
kanske är jag en idelös fåntraatt, men min fantasi kommer då inte på ngt vettigt att göra en lördagskväll
ALLT som jag vet är öppet eller så, där är det alkoholen som gäller.
Annras är d minst sagt dött.
Vad gör folk?
Eller rättare sagt, vad gör folk som INTE super?
eller ja, dricker, avnjuter, intar, konsumerar alkohol, alla super ju inte.
Ngn som vet?
Är det så att jag är Alien, en udda person?
En som inte dricker.
Konstig prick, vad tror jag att jag e?
Ska ja roas åxå?
fast såklart, teven finns ju.
Till top