En lång natt....

2008 / Permalink / 1
.....i tristess.
Men egentligen ingen ångest.
Inget att klaga över egentligen.
Men saker händer med mig somjag inte känner igen
Börjar känna mig delaktigiettradioprogram.......allvarligt
kikar på rix morron zoo varje morgon. verkar ju inte klokt´
Men är viktigt att inte missa d.
Skumt.

Å som vanligt flyter d på med motflytet grinande i nyllet
Skulle fixa tillmin dator....såklart är d en skum modell, så istället för 800:- så kostar d 2500:-.......såklart
Varför skulle d lösa sig enkelt.....
Blir så jävla trött.........................

Å såklart e ja nykter jag la mig ju för faan nykter å då e man nykter när man vaknar......'mumlar surt*

Önskar er övriga en bra dag iaf
Själv ska ja klanta till d mesta jag kommer att råka på.
Men med en dåres envishet skall jag nu ge mig iväg till dagen id ändå................trots att jag borde stann under täcket under överskådlig framtid.

Kram på er
#1 - - Judith:

Kom ihåg....det finns människor runt omkring dig....i din närhet...och inte allt för långt borta som faktiskt bryr sig om dig.



Kram och sköt om dig

Till top