Dagen artar.....

2008 / Permalink / 1
.......sig bra.
Sonen fixar butiken på fm å ja bastar i godan ro.
Va gött d e.
Läsa tidningen.
Ingen telefon.
Gött kaffe å ha d bara bra.
Känner mig som en ny människa idag.
Känns mycke lättare att härda ut i.......NÄ.....inte härda ut.
Känns lättare...........bara......
Träffade några gamla polare från förr.
Den en ahar blivit chef på badet så han bjöd in mig gratis.
Va ju en trevlig o tilldragande handling.
Men lämnade inträdet i tips till killarna, kändes bra att göra d.
Så so far so good.
#1 - - Mona:

Tack för din kommentar i min blogg. Känns skönt att få lite medhåll ibland. Men sticker man ut hakan så.... Skönt att se att det går bra för dig. Jag tycker det ser ut som om du har ett riktigt bra liv, jag brukar "titta in ibland". Kan du fortsätta tänka positivt så blir du snart glad och lycklig. Det fungerar så. Det är förstås viktigt att du tar hand om dig själv ibland också, inte bara jobbar.

Till top