Blir lite......

2008 / Permalink / 0
.......konfunderad.
Tänker på den dära pryostackarn.
Hur ska en sån kille kunns klara sig?
Är besynnerligt.
Hans lärare kom å frågade om ja kunde tänka mig en pryo igen.
Vill einte riktigt, sa att det ju inte gått så bra innan.
Men denna kille skulle vara annorlunda.
Intresserad och duktig.
Intresserad av vad?
Inte ens brudar.
Frågade honom vadhan gör på kvällarna.
Han cyklar.
Men du har ju moppe, men den va paj å han iddes inte titta efter om han kunde laga den, så han cyklar på eftermiddagarna.
HAn skulle tvätta och rent en moppe igår, idag sa jag till honom att göra det
Det har jag gjort va svaret.
Undrade om han missat och tvättat bredvid, men han fattade inte va ja menade.
Gör om gör rätt.
2 timmar senare kommer han åter, men en avhafsad moppe.....
Han har nu hållit på i 4 timmar och är inte ens halvklar.
Jag o sonen hade gjort hela momentet på en halvtimme å då hade vi fikat åxå.
Svårighetsgraden är ju inte direkt hög på detta.
Otroligt.
Åsså e ja så snäll att ungjäveln får vara kvar.
Ja ja ja ...........*suck*
sicken tomte.
Å vi ska dras me honom till våren, varannan vecka......
Förberedels för arbetslivet......jo du.....
Skulle jag betala honom ett öre så skulle ja vägra.

RIngde in sonen som lite extra hjälp idag, vi har fått lite att göra.
Skoj,
Så denna månad har vi till hyran iaf
Får ta en dag i taget å var anöjd med att ha d så ett tag.
Är ju van att ta en dag i taget iaf
Till top