Va goa ni är.....

2008 / Permalink / 1
.......ni finns där.
Finns å stöttar mig.
Min själ mjuknar lite och hoppet om en nykter framtid i välmåga börjar nästan kännas verklig.
Det finns värme i syberröran.
Kram på er
Utan er vore d kass....
#1 - - Judithj:

*stort leende* sprider sig över mitt nylle.
Tackar för dom orden. Suger åt mig som en svamp.

Klart det finns en framtid i nykterheten! Bättre utsikter än det som var i alla fall.
Och jag tror att om man börjar hitta nya vänner så kommer resten också snart. Fast jag vet, det är svårt nog.
Vi får väl samlas och gå ut alla i "Ensammas nyktra/drogfria klubb" på en promenad eller nåt nån gång kanske. Och dom behöver ju inte alla vara ensamma. Micke har ju sin tant men kanske kan vara kul ändå! Eller? ;)*ler*
Öppna ögonen på oss lite. Och Desd, är ju inte ute bara för hon har ungar, men som hon tror sig känna.

/Kramar till dig.

Till top