Va bra d e me datorer

2008 / Permalink / 0
Underlättar ju allt jobb så mycket så mycket.
Utom då dom rasar.
Min rasade i Söndags.........IGEN....
Å hur kul e de då??
Igår va ja å köpte en ny dator.
Köpte en bra dator me allt som jag eg behövde.
Skulle ha gjort de för länge sen.
Men snålheten.......
Men nu sitter jag med ny dator...turbo special xyz dubbel kamaxel handbroms å gummisula, sicka grjer.
Va ju lite kul eklart...

Slog mig lite sådär.
Om jag inte varit nykter hade det inte blivit ngn dator.
Hade svurit och förbannat hela världen om min envisa otur.
Otur......man har inte otur med en dator som e 6 år gammal.
Det är skrot
Fast numer löses denna typen av problem ganska enkelt.
Pengarna fanns på kontot.
Bara å åka iväg, säga åt säljaren vad jag vill ha betala i kassan å hem å installera.
Ovant, men riktigt skönt.
Börjar allt att räta upp sig det här med livet.
Fast jobbar hårt nu.
Långa dagar.
Igår över 14 timmar.
Samma idag.

Men gnäll då....
Å hur va de förr.
Va ja ju full 18 timmar.
å sedan bakis.
Gnällde inte då å ska inte gnälla nu.

Kram på er friskisar där ute i den friska världen.
Här på sjuksängskanten e de ganska bra....
Till top