Idag e en dag

2008 / Permalink / 3
Det e den 4 Mars.
Den 4:e April 2003 blev jag nykter.
Alltså för den matemtiske....bara en månad kvar till 5 nyktra år.
5 ÅR.........
Finns ju inte.

Men e en månad kvar å ska inte ropa hej, men tanken slog mig.
Jag mitt gamla fåntrattsfyllo har varit nykter i 4år å 11 månader.
DET kan ingen jävel ta ifrån mig.
Ingen.
Morgondagen kan jag mista till Kung Alkohol.
Men idag har jag i min hand.

Tänka va många dar d blir en dag i taget
#1 - - Anna:

Grattis! Även om inte kampen är slut har du varit nykter i snart 5 år!
Min kamp mot sötsug och vardagliga vardagsproblem känns lite futtiga med tanke på vad du måste ha kämpat och kämpar vidare med. Jag tror att vi alla har något att kämpa med eller mot - hela tiden. Den enda trösten är ibland att problemen varierar och ibland går det lättare. Det är dom stunderna man får se fram emot.
Lycka till med de kommande 5 åren och ha det så roligt med din nya leksak (datorn!)
Anna

#2 - - Judith:

Grattis. En dag i taget så går det! :)

#3 - - Micke:

Stort grattis!!
Underbart!!

Till top