En spya i nacken....

2008 / Permalink / 1
....till mina friska medmänniskor.

Den kille som va anställd hos mig va ju som ni vet ingen höjdare.
Tog ´mig en tid att lista ut det.
NU EFTERÅT kommer "kompisar" till mig och berättar i "förtrolighet" att dom visste att han inte var något att ha.
Dom visste att han fått sparken från andra jobb.
Dom visste att han var erkämt lat och ganska oduglig.

Å varför i helvetesjävlar va de ingen som sa d till mig då det spelade någon roll.
Nä, dom lismande små ryggraslösa kräken kommer dreglandes NU.
Efteråt.
Varför ionte hålla käften nu då?
Nä nu ska man spela medkännande och fin kille.
Jävla typer.
Vet inte hur jag ska hantera dessa imbisilla riktigt.
Det mitt inre säger är att ge dom en trynklapp så tänderna fastnar i halsen på dom, så dom i alla fall håller käften.
Fega små uslingar utan ryggrad.
En fjant, kom i i fredags, ville ha rabatt såklart, berättade sin lilla hemlis att han visste och vad va de han hade tänkt om min anställde osv KÄRRIN KÄRRING KÄRRING.....inget ont om kvinnor.....men tror att ni vet vad jag menar.
Dessutom hade den fåntratten mage att undra om det finns jobb til honom här.
Kan säga att programmet användes till bristningsgränsen.
Men kan åxå spela i fult spel så höll käfte, tackade för den fina infon somhan förtroligt gav mig och gav honom lite rabatt.
Inom mig kokade jag.
Hade sån lust att ge honom en klockren i den flinande nunan.
Men viktigare att behålla kunderna.

Va skönt de e å spy lite över folk.

Idag lyser solen, va å tittade på ett torp.
Har lite lust att flytta ut på landet igen, men detta va lite väl dåligt.
Fast fanns mark till 10ha blandskog.
Vore lite mysigt att ha sin egen skog.
Skulle väl låta bra att inbjuda folk till svampplockning på min egna mark.

En vän i gemenskapen har ögonen öppna åt mig.
Han är en gammal räv i affärer och har en skogsglänta på gång till mig, för vettiga pengar.
Så ska ha lite is i magen....om inte ilskan smälter den vill säga.......och ta d lite lugnt och kanske hitta en bit mark med eller utan torp till mig.
HAr kommit på at jag jku faktiskt kan bo i husvagn en säsong eller två under tiden jag snickrar till något vettigt att bo i.
Men får se.
Tar d lugnt.

Härligt med sol iaf
Kram på er därute
#1 - - Judith:

Men du, ta med din ilska och kom hit och smält bort den förbannade snön!!!! Arggh

Till top