Vet inte.....

2008 / Permalink / 1
....hur rutten skalle jag eg har.
Är fantamig beredd att testa med hon denna dära.
En stockholmsbrud........ett chix.......ja ja
Outgrundliga äro våra vägar.

Pratade med mamma om saken, tänkte få lite moraliskt stöd och lite anledningar att ta d lugnt.
Mammor vill alltid att man ska ta d lugnt och sansa osv
Inte min......hon tyckte ja skulle ta chansen.
"va dårå, du står ju på ruta 1 nu.......funkar d inte så står du på ruta 1 igen....varken mer eller mindre".....va fan go for it.
Mammor........"suck"
Vill ju ha haft moralpredikan och olycksföreläsning.
<hon frågade hur många barn hon hade....ett sa jag....på 4 år.
Inte ens där fick ja prewdikan
"vad roligt, ett barn, e ju roligt.....tänk va, en kille fixar du lätt, kommer väl ihåg va roligt d va me R, vad du gillade hoinom. Du kommer säkert att gilla den hära lika mycket....va roligt för dig"

Funderade om hón slagit i huvet......
Så ska ju mammor inte svara när bästa, enda sonen vill ha hjälp att sansa sig......
Nu kommer jag inte att sansa mig......kommer att testa....vill hon så står ja i hallen......
Å då står hon väl där....kommer å undra vaffö hon inte klätt av sig än.......*ler*
Rackarns........

Fast ärligt.....känns gott att våga släppa taget lite.
Har aldrig vågat, velat eller ens tänkt tanken innna att bara chansa......testa.....på vinst ¨förlust.
Skiter i om d inte funkar, den dan den sorgen......isf.
Vi kommer inte att gegga ihop ekonomiskt eller göra andra svårseparerade saker......utan jag bara flyttar dig mitt arsle och lite fillingar, några tavlor, teven.......å sen inge mer...
Har ju inge mer....
Pratade med henne på tel igår, efter så tänkte jag igenom läget.
<att flytta för mig är ju bara så enkelt.
HAr ju sopat rent allt.
Äger i princip ingenting.
En teve, några tavlor, lite kläder.
Sängen e kass.....hon har en ny,
Soffan e kass...hon her en skinnsoffa som e go att ligga i,
Micron e bra....d har hon ingen.
Åsså några porslinsgrejer, mina kvivar,,,,,,hmmm.....matberedaren...några burkar.......eh.....öh......
Sen har jag ta mig faan inget mer. Har slängt resten.
Visst ja, köksmöbel har jag, fast den får nog inte plats.
Så......de e allt.
KAstar hon ut mig så får jag väl se till att ha sparat ihop till insatsen till ett vettigt boende.
Vill inte tillbaka till min lägenhet, trivs inte där

Men läget då.......jag saknar verkligen ngn att dela mitt liv med.
Hon saknar ngn i sitt liv.
Två ensamma själar......inte trasiga, men ensamma......
Två själar som hittar varandra i samtalet i livsåskådning.
Vi har pratat om ALLT.....iaf allt viktigt i livet.
Hennes frågor är inte lätta, knainte besvara allt men försöker.
Mina berör henne.
Våra ögon ser vi igenom.
Ja, kanske kan d vara rätt.
Har just bestämt mig för att hitta på ngt svepskäl så ja kan åka till sthlm på Lö o då kan vi tillbringa natten ihop på ngt hotellrum- Skulle verkligen vilja d.
Vill känna hennes doft, se hennes ögon och beröra hennes själ......å bli berörd.

Jag har alltid föraktat människor som gjort d som jag nu står inför att göra.
Bara släppa taget o ge mig hän.
Har snusförnuftigt stått vid sidan och olyckskorpflinat i mjugg.....tyckt att d varit idioter. Vad tror dom?
Tror dom d e så enkelt?
Kan ju aldrig hålla...osv osv.
Min högre makt ger mig ngt att tänka på nu.
Såg väl att jag behövde ngt att fundera på lite.

D sjukaste av alltihopa e att ja tycker d ska bli roligt med en liten knodd.
En knäbitare.
En nyfiken livsbejakande snorgärs.
Åka till simhallen och se glädjen spruta ur ögonen, vara med när första hoppet sker, du vet värlens högsta hopp.
Största plasket.
Farligaste åket i vattenrushbanan.
Gillar d
Är uppbyggligt.
Nyttigt för ett gammalt fyllo o ta del av lite livsglädje.
O hon...denna dära......hon e en glädjespridare. Glada ögon. Sitter inte fast.
Värmer min frusna själ.........äh, e inte så jävla frusen, e ju sommar.
Där utanför hennes lägenhet finns en stor bollplan.
Ska sparka boll me lillemannen....ja o B ska finta av honom bollen o sätta den i krysset.....

Fast ska INTE sväva iväg.....hon e nog häxa, e gift, har extremt stora skulder, psykiskt vrak, går in i väggen, löständer, taskig andedräkt, låghalt........fast har inte sett ngt av d ÄN......hmmmm

Så...vad göra?

Kram på er därute i regnet
#1 - - Torktumlarn:

Faan, man får ju tårar i ögonna av att läsa sånt här, så ska det vara, naket och känslosamt, hoppfullt och livsbejakande. Hoppas ni hittat den tandem ni är ämnade att cykla genom livet på!

Nykter tumlare

Till top