Har hittat....

2008 / Permalink / 0
.......en kvinna.
En frisk kvinna.
Nätsök......dejtsidan funkar....
Massa mail åsså...
Träffade henne i helgen.
Svart hår och nötbruna ögon........pang bara.
Så va man såld.
Har ju dejtat en del den sista tiden, många underbara och härliga kvinnor har jag träffat......fast inte för mig.

Pratade massor med varandra.......hon fattade va jag sa.
Hon ställde frågor till mig.....som KRÄVDE svar.....ärliga svar.
Inga masker.
Brutal ärlighet......brr.....föll som en fura....avsågad vid roten ba.
En stockholmsböna som förirrat sig till bystan.
En ekologisk.
En tänkande.
En kvinna för mig.......hon är dessutom är snygg.

Frågan kommer från höften direkt........VAD e haken?
Finns hon bara i fantasin?
Drömmer jag?

Nyper i armen så d svider.....närå hon sitter kvar med samma ögon nitade i mina.
Fast någe fel måst d ju va.
Närå, han har ett hem som är högst normalt, bil som andra osv
Va fan, har jag snubblat på kvinnan.
En kvinna som ser igenom mig och ser mina kvaliteer lika enkelt som hon läser Aftonbladet.
Ser även mina svagheter.

Berättar om mitt tidigare liv......eller så va d inte......hon knäckte d redan i mailen till henne.......andra mailet......men vi pratade om mitt missbruk och så.
Hon ba fattade grejen.....
En udda kvinna till en udda man.

Åsså hade hon en "bomb" att berätta för mig.....
Väntade såklart på ngt extremt.
Någe konstigt.
TRyp hon har jobbat i Amsterdams horkvarter i 20 år
Eller spelat in porrfilmer...typ 30 st
eller någe annat.....ni vet fantasin.....bävade inför d hon skuille berätta.
Så vare bara om att hon polat me ngn skum snubbe.......d va allt.
Väntade på hennes "bomb"......men d va den,
Log inom mig.......alla människor gör väl sumpiga val ibland och hamnar i förunderliga situationer.
Men för henne va d en stor grej och då är d väl d.
Det som gäller är ju idag...igår...den dagen har gått o den kan vi inte göra så mycket åt.
sov hos henne.
Pillade bara lite.....sådär lite artigt....jagärintresseradochdulockarmigpill......
Vi hade bestämt oss för att ta d lite cool.
Inte hasta iväg.
Sen vill jag vara "ren" innan jag inleder ngt.
Vill avsluta medlemskap coh annat på dejtsidor.
Avsluta pågående dejter osv.
Ja städa upp.
Göra avslut på d gamla.
Skramla ur ryggan komma med öppna kort.
Liken begravda och fördigsörjda.
Gick på en förmiddag........ler
SMACK raderad, mailat pågående dejter osv.
Bara en relation kvar att avsluta, men måste göra det på ett vettigt sätt, inte sms eller fegmail.
Upptäckte att jag min ensamma stackare......inte alls e ensam och ngn stackare.
Hade massa kontakter att utforska och var inte alls så ensam och isolerad som jag trodde.
HAde ju massa på g.
Men nu e d avslutat och jag känner mig beredd att ge detta en chans.
Känner att det e nödvändigt att städa innan, för jag är annars duktig på att ha "reserv". Har jag d så blir d ju bara halvhjärtat. Inte hela jag som är där.
Så ska d inte vara.
Allt eller inget.
I detta fall väljer jag all in......ler
Så får vi se.

Egentligen.......varför är jag så rädd för att våga satsa på ngt positivt?
Rädd för att bli sårad?
Rädd för att bli ratad?
Rädd i största allmänhet?
Men vill inte vara rädd.
Är inte d heller.
Känner mig inte heller korkad och blåögd.
Utan känns som om jag träffat rätt.
Själsfränden framför mig.
Det går för fort skriker min intelligens......jaha?
Gör d?
Men om man träffar rätt tjej........blir hon rätt efter ett tag?
Nä, så kan d inte vara....rätt tjej måste ju beröra mig från första sekunden....annars är hon ju inte rätt.......eller?
Visst....olyckskorp............allt som glimmar är inte guld.
Skenet kan bedra.
Å alla andra skyddsmekaniosmer som sätts upp.
Men brutalt ärliga frågor och brutalt ärliga svar.......krossar murarna och kvar finns man bara naken.
Vi va nakna.
Brutalt nakna.
På två dagar hittade vi in i varandra med hjälp av brutala murrivningar.
Sluggermatch........
Det kom tom tårar.
På vår första dejt.............
Så.......antingen är vi båda galna och förtjänar därmed varandra.
eller.....
så har vi hittat rätt och förtjänar därmed varandra.
eller så är det bara ett luftslott....vi båda
och förtj'änar därmed varandra.
eller så ljuger vi för oss själva
och förtjänar därmed varandra
så kan man åxå se d........

Tror att jag e kär.
Gubbskrället är i alla fall berörd.
Jag......ett gammalt uttorkat skakigt fyllo,,,,,,,hittar en tös.
Som är mån om sitt yttre och har en själ som läser mig.

Dessutom har jag sagt min tre krav till henne
Du skall vara glad, kåt och tacksam......å d lovade hon att hon skulle vara........så då bestämde jag mig......"ler sött"

Nu e hon i Kungliga Hufvudstaden och hälsar på sin familj.
Så jag städar upp i mitt liv och kommer att vara redo för en drabbning då hon återvänder.
HAr hon inte glömt mig under tiden så..........

Kram på er därute
Din Vän
Ett Gammalt Fyllo
Till top