Tänker på....

2008 / Permalink / 0
...Den Fete Grisen.
Står en heö del om honom i mon blogg
Han som stöttade mig så stabilt den första tiden.
Som sa att han var min vän
Som sa hur jag skulle göra
Som jag pratade såöppet med
Som påstod sig finnas för mig
Skadade mig innerligt å djupt
En taktik han bevisligen har utvecklat.
Han var egen företagare,men villa och fet merca
Massa stålar å ödmjuk utsträlning.
STEN JÄVLA SJUK
Han var ingenting egentligen.
Men i ett nynyktert läge är man svag, jag var svag i alla fall.
Svalde hans skitprat, nästan med hull å hår.
Som tur va, hademina varningklockor börjat ringa tidigt, så lämnade inte mig helt ut.
Ja ja.
HAn berättade att han alltid hade minst 10 000 på sig så han kunde handla ngtroligt omhan dök på det.
Jag hade inte ens 10 kronor.
Han bjöd inte ens på en kopp kaffe.
En underlig männinska
En nmänniska som skadatmig på djupet
Fast känner inget hat gentemot honom.
Endast ........ja vad........
Hur som
Idag bor han i en husvagn på Kinnekulle
Varför där?
Jo han har såmånga ovänner och gjort sig omöjlig med så många......att jag tror att han helt enkelt inte vågar befinna sig närmare hemtrakterna. Å husvagn går ju att flytta enkelt.
Han är den enda jag hört talas om som har blivit ombedd av en AA grupp att inte komma på deras möten mer.
Det förekommer inte
Har aldrig hört talas om att det hänt innan
MEn han är ombedd att inte visa dig där mer.
Så sjuk är han
Skall försöka att släppa Den Fete Grisen........men e svårt
Till top