Regntung morgon

2008 / Permalink / 0
D e rackarna va tungt väder d kan vara.
Men sååå jävla gott att vakna nykter.
HAr sovit extremt dåligt inatt.
KAnske bara ngn timme.
Va så trött i morse så jag nästan bara tänkte ge upp
Men så kom ja på.......
Hr mådde jag förr?
Varje jävla morgon.
Varje jävla morgon TVINGADE jag mig ur säng, en viljestyrka större än ngt jag upplevt.
Spydde när jag såg tandborsten.
Tog mina kläder från gårdagen....som va från gårdagen......brrr
Satte mig bakom ratten å körde till jobbet.
Mer än en gång kräktes jag i buskarna utanför.
Med detta i mina tankar, gled jag lätt och spänstigt upp.
Glad i sinnet att jag bara va trött.......är ju en barnlek att studsa upp då ju.
I vija ingenting mot förr.
INGENTING......som en dans.
Lekte med hunden å var glad å lätt i steget.
FY FAAAN va gött å va nykter......va lätt allt e då
Kram på er därute
Till top