Jag......

2008 / Permalink / 0
....har genom åren köpt på mig ett antal gamla puchar.
Bla en rackare som gör över 100 blås.
En riktigt fin historia.
Är lite småkär.
Den står på firman, använder den ibland.
Idag kome ne kund in, inte för att köpa moppe eller så, men fick syn på den.
Ögonen tindrade.
Drog igång den å förevisade den lite berättade om den osv
Nu vill han köpa den..............NÄÄÄ....va ju inte så ja tänkte.
Fast vad göra.
Hyran ska ju betalas.
Han kommer ner om en stund med en finansiär......
Tårar på min kudde na na na.....
Ska gömma mina moppar.
Har en annan på gång, en som jag grejar lite med på lediga stunder.
Tänk om ngn vill köpa den med.......
Va junte så ja tänkt juuuu
Fast jag kommer att leende gå till banken så.........kommer att komma över detta...OM d nu blir affär....
Till top