Igår.....

2008 / Permalink / 0
....hände ngt märkligt
M ringde till mig
Sonens mamma
Vi har inte pratat med varandra, sedan.....eh.......jaa........typ -98
Hon har iof varit i´n i butiken ngn gång, men vi har liksom inte pratat
Har varit en minst sagt infekterad historia sedan iaf......-88,,,,,,,
-Hej, hur e d?
Utan elakhet i rösten
Inget underliggande
Ärligt glatt
-Öh, jo ja ......d e bra
-Vill du ha besök?...Ska in å handla å kan kika upp till dig på lite kaffe
Är en härdad gosse
Men blev helt mållös
-Ja visst.......
Blev svaret
Hon dundrade in en halvtimme senare
-Hej,,,,,ja vafan, vi har ju inget otalt me varandra egentligen....eller har vi d?
-Ja, jo nä........nä d har vi ju inte
-Ja köpte me mig muffins å Julmust
-Jaha, joho, va bra
Vi hade trevligt
Satt i soffan å pratade
Inga elakheter inaga gliringar ingenting
Bara två vuxna i en soffa
Hon stannade länge, fick börja gäspa innan hon drog
5 timmar eller ngt
Måste säga att livet är förunderligt
Mycke förunderligt
Den kvinnan som jag tyckt så illa om
Vi som bråkat utan uppehåll ALLTID
Inte haft ngt gemensamt
Alltid tyckt d va en jävla människa
Nu va d trevligt
Kändes konstigt
Hon var glad då hon gick
Skrattade å log.........även med ögonen
Inte utan att ja kliade mig huvet lite.....
Livet e bra konstigt
Hade ngn bett mig gissa vem som skulle bjuda in sig på en fika innan hon ringde hade jag kunnat gissa på 200 men inte hon
Aldrig hon
Förvånande hur livet blir
Händer saker som man bara inte kan förutse
Så nu e vi kompisar
Polare
*Ler*
Förunderligt..............
Fast positivt......mycke positivt
Vänner kan man inte få för många av
Har så sakta börjat få vänner, bekanta, kompisar...........ovant........
Kände igår hur ovan jag är att ha gäster
Hmmm.....hon va eg den första gästen. fikagästen som jag har fått hem......faktiskt sedan saj blev nykter
Hon va den första som tittade in på en fika
Hon ....av alla mäånniskor........
Bara en sån sak gör ju att ja måste vara nykter några dar till, kan ju hända vad som helst i livet ju.........otippade saker
Till top