Har......

2008 / Permalink / 1
........lite dåligt samvete
Här sitter jag i godan ro i min förträfflighet
Idag är det Onsdag
AA möte
Men jag är här
Ska inte gå ikväll, kan inte
Är ju här, hemma hom mamma å pappa med sonen
Men vet att AA är öppet, B är där
Det vet jag att han är
Mina tankar kommer att vara där ikväll
Känner att jag skulle varit där ikväll
För mig är det viktigt att AA finns såna här kvällar
Kommer att vara där på nyårsafton
Men känner att jag borde vara där idag
Första året i min nykter var jag ensam, i kylan, trasig, förtvivlad, ledsen
Då fanns AA för mig
Firade min första nyktra jul på AA
I år är det åxå jul på en Onsdag,fast då sitter jag i min förträfflighet och matar in köttbullar i ansiktet
Borde vara där jag ska vara
Där jag hör hemma
Borde se till att AA är öppet
Hade faktsikt stannat hemma om jag inte vetat att B var där
Ska kl 19:30 skicka en tanke


#1 - - Anonym:

En klok betraktelse. AA har räddat många liv. så jag hoppas att din fortsatta jul blir full av sinnesro. Men det ser nog den högre makten till, eller hur.

ha det bra från en i fjärde dimensionen

Michelangelo

Till top