Har......

2008 / Permalink / 0
......ett minor problem
e en tjej som ringer till mig varje dag
Lägger på luren då ja svarar
Har ringt i över ett halvår nu, varje dag, både på mobilen å hem
Irriterande
Börjar tröttna på d
e en tjej som ja träffade lite i somras, fast insåg ganska snart att vi nog inte skulle vara tillsammans
Hon skickade mail till mig
Långa
Konstiga mail
Drog öronen åt mig
Men va inte listig nog
Trodde att ett rakt ärligt sätt va rätt
Men så va d inte
Skulle nog istället låtit henne göra slut
Men gillar inte att spela spel, så sa vad jag kände och försökte göra ett avslut
Funkade.......trodde ja
Sedan dess har hon ringt
Varje dag
Flera gånger om dagen, men skyddat nummer
Men hörde hennes son en gång, så vet vem d e.....
Vad göra?
Har ingen lust att bekräfta henne å ringa eller skriva till henne
Men e ju fjantigt, sonen undrar ibland va d e för ngn som håller på å ringer å lägger på luren hela tiden
Ja man kan ju undra
Konstigt beteende tycker jag att d e
Förunderligt
Att ringa å bara lägga på
Varför gör man så?
JA fattar absolut inte vitsen me d
Fast kanske tror hon att hon e anonym å att ja inte vet vem d e
Men så e d inte
Har ganska bra ordning på mig då d gäller kvinnoaffärer........eh......e ju inte direkt för många
Så ganska enkelt
Vet inte riktigt hur detta ska hanteras
Har ingen bra lösning på problemet
Eller problem, skiter väl i d eg, men har nu flera gånger avbrutit saker för att svara.....åsså e d bara hon S.....
Får väl hoppas att hon läser här......fast vet inte om har adressen hit.......å inser att d e kasst att hålla på så
Bättre hon går vidare
Trodde nog att d skulle ge med sig
Att hon skulle träffa ngn
För tror att hon ganska lätt träffar ngn om hon vill
Hon e både snygg å trevlig, fast har fastnat lite på mig av ngn outgrundlig anledning
Kanske lätt att fastna på ngn, tro saker, å med tid så blir denne perfekt, alla brister glöms bort, bleknar å vips så e d den perfekta som man bara måste ha.
Vet inte hur d fungerar me sånt men kanske så........
Får väl hoppas att hon, S, inser att hon kan hitta vad hon söker utan att leta i backspegeln
Vi får se......
Till top