Hade d....

2008 / Permalink / 0
....varit en riktig dag idag
Med tanke på den riktiga kvällen igår
Så hade jag vaknat tidigt.
Gått upp i kylen, där hade d stått minst 4 kalla pripps....mmmmm
Dragit i mig två
Spytt
Dragit i mig en
Spytt
D e lättspytt, lite kolsyrad smak, fast brukade sluta med galla
Åsså till slut den sista, den jag inte spyr upp.
Känna värmen.....mmmmm
Va gott
Så ska livet vara
Sovit fram till nu
Nu hade baksmällan börja sätta in.....fast ja e ju ledig
Några öl
Sätta sig framför teven
Några öl
Kanske några snapsar
Framåt tre, hungrig
Pizza å öl
Eller varför inte en V8..........1 vårrulle å 8öl
Gott med lite mat i magen
Hem å sova på soffan
Vakna framåt 7, några öl
Puben kanske
Åsså söndag
Bara att börja om igen
Vad roligt d hade varit
Vad jag saknar d
Vad kul d e me sprit
Vilket trist liv ja har nu utan alkohol
Promenader me en hund?
Åka omkring i en splitter ny leasingbil?
Nytvättade kläder?
Vällagad mat?
Köpa leksaker i kristider?
Vara välkommen till julfirande ihop med sonen?
Va e väl d mot Kung Alkohols iskalla rike.

Ibland, NU......är jag riktigt riktigt glad att jag har fått förmånen att vara nykter EN dag till, imorron får vi se
Kram på er
Till top