Det.....

2008 / Permalink / 0
......är morgon å dax att gå till jobbet snart,
Känns gott att Den Fete Grisen ligger pyrt till.
Fast på ett annat sätt bara meningslöst.
Finns ju bara förlorare i detta.
Ingen vinnare.
Min sponsor ringde mig, han ville att detta skulle snabbas upp.
Hab hade pratat med andra som vill stänga av Den Fete Grisen redan på Måndag.
Men jag sa somdet va
Det ligger utanför min kontroll nu
Håller mig utanför
Tänker inte vara med
Tycker förvisso att Den Fete Grisen får d han förtjänar.
Fast han e dum som få
Har skickat nakenkort på sig själv till en tjej.
Allvarligt talat.......nakenkort
Ett naket köttlass
Hur sexigt kan d vara då?
Å tror att d va d som fick tjejen att vakna,
Insåg hur jävla äcklig han är
Å jättelistigt att skicka kort.........nu kan hon ju visa upp d........hanryker direkt, utan pardon.
Å d kan han gott ha
Då e han tillbaka där han ska vara
Ensam i en husvagn på Kinnekulle
Där kan han sitta så länge han råd att getala p platsen
Men för min del e d över
Gött att veta att idioten kanske inte skadar ngnpå ett tag, men han kommer att fortsätta mede ngt annat
Mitt liv påverkas inte av detta
Varken positivt eller negativt
Man tror så ofta att bara den får d den förtjänar så mår man bättre, men så e d ju inte
Spelar ingen roll eg
Mitt liv förbättras inte av d
Å skadeglädjen som känns, ligger så mycke på ytan att det kunde lika vara en hostoria som ngn berättadesom va rolig, kul medan d e sen glömt.
Så eg e d väl så att det bästa hade varit om Den Fete Grisen hade skött sig o gjort ngt bra istället.
Men han e för sjuk för d
Sten jävla sjuk
Så en positiv ska iaf
Han kommer föhoppningsvis inte att komma åt ännu svagare människor på ett tag.
Men psykopater av hans rang...........
Vet inte vad han tar sig till inmålad i ett hörn.
Men det har ju inte jag med att göra.......jag har mitt liv att sköta......
Till top