7 minuter....

2008 / Permalink / 1
....sedan fick Den Fete Grisen gå hem.
Han grät.
Har så svårt att tänka mig honom gråta.
Krokodiltårar.
Undrar om han grät lika då han satte på dom försvarslösa brudarna?
Ja en så fin kille gjorde nog d............INTE
Ynkligt o patetiskt
Men har svårt att känna ngn glädje.
Har ju eg inget med detta att göra alls
Är inte på något sätt inblandad i dettta
Men såklart får jag info
Den enda glädjen som jag känner är isf att han inte kommer åt fler intagna
Bra agerat av chefen
Å nu kan ja släppa detta, med vetskapen att mitt agerande är/var riktigt.
Det funkar inte att fuska i programmet, det slår tillbaka
Måste hålla fast vid programmet.
HAde d däremot gått bra för Den Fete Grisen, då hade d funnits en genväg som funkade, men återigen ser jag med egna ögon att dom som fuskar i programmet, inte tar sin nykterhet på allvar och inte gör det som krävs,,,,,,,,,går det dåligt för
Det stärker mig
Att det går illa för Den Fete Grisen är väl iof bra, men eg e d bara sorgligt.
Finns ju faktiskt ingen vinnare
Så nu släpper vi honom .......förhoppningsvis för all framtid......
Må Han Brinna I Helvetet......
#1 - - Judith:

host...harm...host.....jäklar vad det sitter fast...host...host....harkel

Till top