Att livet......

2008 / Permalink / 1
....skulle vara en räkmacka med majjo på.
Det trodde jag nog lite.
Men de e inte d.
Har inga friplåtar.
Får arbeta och göra rätt för mig som dom flesta.

Den nya relationen.
Den jag trodde så mycket om.
Visade sig vara lite fel.
Känslomässig desperation och andra olämpliga dramer utspelade sig.
Inget jag behöver i mitt liv.
Behöver lugn och ro.
En stabil relation......inte farande i känsloregistret morgon idda kväll.
Har avbrutit relationen.
Står lite handfallen.
Trodde ju på det där.
Fast en sak.
Ett gammalt träigt ordspråk
Lätt fånget lätt förgånget......klingar liksom i örat på mig.
Å är det inte så?
Det som kommer för lätt, känns för bra på inga grunder alls.......är ofta ett luftslott.
Visst, ska inte vara syniker eller bitter tjurgubbe nu, men ordstävet klingar iniom mig lite.
Känner mig lite dum...
Trodde ju att,,,,,,,
Blåst på konfekten.
Men allt verkade så gott med henne.
Fast är kanske inte fel på henne eg.....kan ju vara så att vi bara inte passade ihop.
Så lätt att lägga skuld på andra, men spelar eg ingen roll....d funkade inte å inget att göraåt det.

Kram på er därute
#1 - - Micke:

Jo, så är det!!



Ha de gott i nykterheten i alla fall, det har jag!! :)

Till top