Öhh. hörrö....

2008 / Permalink / 3
......du.
Vet du en sak?
Imorgon.
Några timmar kvar bara.
morgon......då...
Då har jag varit nykter i 5 år.
Ja du läste rätt.
5 ÅR.....inte dagar....utan ÅR.
Det trodde jag aldrig.
Att ett gammalt fånfyllo som jag skulle få till så många dagar.
I en följd.
Utan att dricka en enda droppe alkohol.
fast ska inte ropa hej, men bolaget har stängt.....så möjligheten finns inom räckhåll.
Lite stort faktiskt.
5 ÅR.
Inget man snyter ur näsan direkt.
#1 - - Judith:

jihaaaa, yippie. Grattis grabben. Jag har faktiskt kommit ihåg den dagen för du skrev om den för ett tag sedan.

Du är VÄRD allt gott. Kanon starkt. Skitbra. Du är en förebild för mig.
GRATTIS (imorgon)

#2 - - Judith:

Lite kul också för samma dag 4 april är mitt nya livs fördelsedag. Det var första gången jag gick på ett Al-Anon möte som senare ledde mig till NA.

Tack för påminnelsen! :)

#3 - - Emma:

Stort Grattis :) eller vad man säger xd

Till top