nya friska tag.....

2008 / Permalink / 1
...grabbatag.
fast ska softa lite nu.
Men har ju träff imorgon med hon dänna dära som jag är intesserad av.
Ringde henne igår och lade fram min något prekära situation.
Hon uppskattade min ärlighet och vill ädå komma till mig imorgon.
Då trumfade jag och berättadeom mitt förhållande kringa alkohol.
HAde för mig att jag hade berättat om det, men hade bara förberett mig noga då vi fikade på centralen. Det blev kort om tid och jag hann inte.
Då vi va ute och åt middag pratade jag med henne om detta utan att ha berättat. Fick visserligen några förundrade frågor av henne. Men reagerade inte på det då.....
Nåväl, redde ut detta på telefonen nu när jag änå sas hade byxorna nere......
Även detta svaldes.
Hade inga mer lik att dra fram.....
Hon stod fast och vill gärn besöka mig imorgon.
Så imorgon har jag nattkamrat hos mig.
Med betoning på kamrat.
Ska INTE fippla till något nu utan vara en fin kille med båda händerna på täcket.............
Får vi se om d e en bättre taktik.......
#1 - - Judith:

Å snacka går ju.....ska vi tro på det att du kan hålla händerna ovanför täcket?

Näru, oss lurar du inte grabben. Men kul födelsedag får du ju i alla fall! ;)

Till top