Visst...

2007 / Permalink / 5
...är säkert inne i en återfallsprocess.
HAr jag varit med regelbundenhet hela min nykterhet.
Men tror mig känna igen symtomen.
Vet att jag inte ska självömka för mycket.
Brukar inte göra det så mycket heller, eller rättare sagt så länge.
Men denna gång är det genuint jobbigt på så många plan.
Är dessutom ganska ledsen och nedstämd.
Man brukar ju inte få mer än man klarar, och jag klarar väl detta.....men...
Är jobbigt just nu.
Svårt att göra mycket annat än att jobba och sova.
Benet tar sån energi.
Rök på sonen i morse.
Skällde.
Såg på honom att han blev trött på mig.
Men saker fungerar inte.
Verkar ibland som om det bara är jag som vet nåt om nåt.
Så är det inte då jag inte är här, då löser sig saker.
Är väl iof enkelt att springa till mg i alla frågor, men orkar inte nu.
Har fullt sjå med att försöka fatta något om den där jävla bokföringen.
Åsså betala fakturor så klart.....

Men vet......
Ska försöka bryta.
Ska gå på möte idag.
#1 - - Andreas:

Jag surfar in på din blogg varje dag, sen ca ett halvår tillbaka. Har nog läst varje inlägg men har inte skrivit förut. Ville bara ge dig en klapp på axeln och säga kämpa på!

#2 - - Micke:

Gott, drar själv på möte nästa vecka efter 2.5 års uppehåll!!
Ha de gott o kram på dig!

#3 - - coz:

Tack för kommentaren på min blogg.
Du vet att om kommentaren inte gör ont så
hjälper den inget.
Det är ingen djävla dans på rosor att undersäka
och vända ut och in på sig själv.
Det vill man ju egentligen varken se eller veta något om.
Hare bra nu och ge för helvete inte upp NU?
Vi är i samma båt.
coz

#4 - - Mona:

Jättebra. Jag är säker på att Du klarar detta också.

#5 - - Zindrina:

Säger som Coz här ovanför. För helvete ge inte upp nu. Du kämpar på så bra!
Kram //Z - fortfarande nykter en dag i taget, men visst fan är det tufft!
Svår helg framför mig, då barnen åker iväg..

Till top