Va lite nervös.

2007 / Permalink / 0

Det kom en kund.
En irriterad kund.
En kund som ännu inte kommit på att det här med nykterhet kan löna sig.
Klagade.
Hade med 7 st fullklottrade A4 ark med klagomål.
Endast vädret hade han uteslutit.
Lyssnade tålmodigt på honom.
Klargjorde att jag inte lyssnar på skrik och svordommar.
Han hade inte riktigt samm verklighetsbild, eller i alla fall inte samma som mig.
Han ska anmäla mig till konsumentverket.
Helt ok.
Bara att göra det, är väl bra och få det granskat.
Men det tar ju en jävla tid.
Måste ju bemöta honom som om jag tar hans saker på allvar.
Som om han vore frisk.
Är lite svårt.
Tittade i hans sjuka ögon.
Ett tag tänkte jag att han hoppar på mig, men hans fru sa åt honom att lugna sig.
Men frisk är han inte....
Nåväl så nu sitter jag med detta trams och ska besvara på ett proffsigt sätt.
Är ju öken.
Baksidan av att ha eget.....

Till top