Det enda på...

2007 / Permalink / 0
...mig som är riktigt tvättat just nu är hjärnan.
Resten är det sådär med.
Är ju inte helt enkelt med tvätt och renlighet när gipset sitter som det gör.
Ligga på tvären i badkaret....
Har varit så trött på detta gips.
Men det finns en positiv sak med det åxå....
Har blivit riktigt stark i armarna.
Syns till och med....*ler*
Blitt lite biffig.....he he he ...
Ställer upp på armbrytning.
Känner att detta kan bli starten för att komma igång och träna.
Var kanske det jag behövde en puff, komma igång lite.
För det e otroligt jobbigt med kryckor, tar på krafterna att hoppa till affären.
Så under dessa veckor har jag faktiskt, tro det eller ej, kommit i bättre form.
Bättre kondition, å mycke starkare.
Tappat några kilo och omfördelat några.
Känner mig stark och kry i kroppen.
Har nog inte haft så starka armar sedan jag va 25 eller nåt.
Fast inte konstigt, vägde ju nästan 100kg, så va inte helt enkelt de första dagaran, men nu hänger jag ledigt i kryckorna.
Å det bästaste av allt, bara EN vecka kvar...inte ens det....på fredag åker gipset.
Ska springa milen direkt.
Sparka fotboll på Lördagen.
Finns kanske något Maratonlopp att ställa upp i åxå, veckan därpå......

Nä, ska försöka att ta det lugnt, måste förstå att jag måste vara försiktig.

Hunden e åxå obadad, luktar sunk.
Långhårig och dan, drar upp massa skit i sängen....ja jag vet, hundar ska inte vara i sängen, men det e så gott, han sover så skönt. Har gipset som huvudkudde och fläker ut på rygg.
Mysigt, men blir skitigt i sängen.
Fast gör inget.
År gott att ha honom i sängen.....
Till top