Är en bra dag idag!

2007 / Permalink / 3
Sonen kom med svullen hand till jobbet.
Tog för givet att han varit ute och slagits.
Skulle precis börja min föreläsning, hade andats in för att kunna prata 10 minuter utan paus.
Han hade blivit kattbiten.
Hade 5 - 6 goa kattbett i båda händerna..
På sig själv känner man andra......stämmer junte ju.
Hade det varit jag i den åldern, så vet jag vad som hade hänt.
Men han e fin min gosse.
Mycke lugnare än jag va.

#1 - - Micke:

Läste just komentaren från coz, både du o jag vet ju vad som pågår där, Självförnekelse!!
Håller på dig, fin grabb du har förresten!!
Kram på dig!

#2 - - Micke:

Eller? Är han bara en sån där som absolut ska gå emot vad allt fler människor inser, nykterister som alkoholister o vanligt folk!
Nä... ha de gott broder!

#3 - - Anonym:

Yes Micke!
Eftersom jag själv inte är alkis
(dricker inte alkohol överhuvudtaget)
Kommenterar jag bara för att se hur
lång stubin ni har.
Hur fan kan du tro allt som står på
bloggar?
Ha det bra nu.
coz
Ps.
Min egen blogg är ljug rakt av bara!
(Trodde du hade hajat det)
(Du som annars verkar så klok)

Till top