Ännu en helg...

2007 / Permalink / 1
...som förflutit.
Nykter och städad.
Inga skandaler eller andra påhitt.
Var ute på bilpromenad igår.
L och hennes pojk åsså hunden såklart, tog en tripp till Dalsland, kollade lite på de där omskrivna husbyggena, eller fiskarbodar, eller vad man nu ska kalla dom.
Fräckt va det i alla fall.
Hade jag med kameran och kunde ta lite bilder.....näää....blir så trött på mig själv.
köpte en jättefin digitalkamera till Portugalresan, å nu ligger den i en låda.
Fattar inte varför jag har huvet under armen och klämmer på det.
Nåväl, vissa hus varr byggda på flytbryggor, riktigt mysigt, om man nu gillar lite trångt å så.
Fast dom kostar visst en miljon styck....e ju en slant....
Men fint va det.

Annars inte så mycket som hänt eller händer.
Väntar på fredagen då gipset skall av.
Har inte ont eller så, faktum e att det inte kliar heller, men vore skönt att få tvätta foten.
Känner att det inte doftar liljor direkt....

Är skönt att ha haft en helg som inte Kung Alkohol styrt över.
Känner mig tillfreds, trots gipset.
Tillfreds med mig själv, däremot gillar jag inte bokföring, är ju så tråååååkigt.
Men måste ta tag i detta seriöst och nogsamt.
#1 - - Micke:

har aldrig gått med Gips, men kan mycket väl tänka mig vilka bakterier som frodas i ett sånt!! hehe..
Usch!! Ha de gött!

Till top