Hur....

2007 / Permalink / 1
...ärdet egentligen?
Vet inte riktigt.
Det går så fort nu, händer så mycket.
Varje kväll somnar jag i soffan, har tagit ut täcke och kudde dit, ingen mening att ens tro att jag komemr att lägga mig i sängen innan jag somnar.
Jag och hunden sover i soffan......
I morse låg jag och funderade lite hur det egentligen är.
egentligen är det samma som när jag söp.
Har återigen blivit isolerad och umgås inte längre med någon på min icke existerande fritid.
Inte ens flygit något mer.
Bara arbete.
Arbete.
Arbete.
Måste nog bryta det snart.
Klippa mig och skaffa mig ett liv.
Men försöker.
Har sålt huset och kommer att försöka ha en fritid.
Har bestämt mig för att åka till Azorerna och flyga.
En veckas semester.
Måste börja tänka på mig själv.
Ta hand om mig.
Just nu är det dåligt med egenvård och själavård.
ska nykterheten bibehållas och livet få en riktig innebörd så bör jag nog agera på lite annat sätt.
Har inte hört av mig till min sponsor på hur länge som helst.
Ska ringa honom nu direkt.
Har kommit på sne med nykterheten.
efter konsultuppdraget så har jag lioksom inte kommit iordning.
Va dyrköpta pengar det där.
Slarvar med mina AA möten.
Isolerar mig.
Låter ju bra.......
Å som ett brev på posten kommer återfallet.
Ska se till att bryta trenden....
#1 - - micke:

Fan, ja, som de sa på min behandling, ta hand om dig själv i första hand..
Håller på dig i alla fall!

Till top