Äntligen....

2007 / Permalink / 1
...var det såpass väder att jag kunde få göra ett flyg igen.
Det va väldans va segt det skall vara då, med vädret.
Fast känslan att flyga är värd en del väntan.

Vad bra jag har det nu.
Är så perfekt allting.
Vi har sålt huset, fast vi visste inte var vi skulle bo.....vips så kom det en lägenhet i vår väg.
Så nu bor vi centralt i den lilla orten.
Är som en räkmacka att åka på.

På AA mötet igår pratades det om att det är värt att vara nykter.
Vikten av att inte glömma hur det egentligen var.
Baksmällan spyorna, blackouterna.
Å det totala raset ekono0miskt.
Nu när vi säljer huset så kommer jag att bli helt skuldfri.
Att vara skuldfri är något att stå efter.
Vilken känsla. Betala alla gamla fylleskulder kontant.
Å sedan känna känslan av att vara helt skuldfri.
Den känslan är för mig åtråvärd.
Har kämpat för det...
#1 - - Micke:

Vad jag önskar att jag kunde bli av med mina skulder med.. får väl bli när jag får ett jobb då..
Måste vara skönt för dig... Lycka till med flygandet!!

Till top