Den Nya Butiken....

2006 / Permalink / 2
...verkar kunna bli verklighet.
Banken gilalde mitt koncept.
Har skrivit en redogörelse för hur jag ser på saker och ting.
Fick svar idag, Banken är positiv.
Den gamla ägaren är positiv.
Har frågat en gammal kompis om han vill köpa in sig i min nuvarande butik, det vill han.
En annan kompis söker jobb, jag saknar en resurs.
E ställer sig positiv.
Till och med min mamma tycker att jag bör chansa.
Så kanske kanske kanske kan detta bli verklighet.

Vore inte fel att bo i stan igen.
Att kunna inreda en hur fräck lägenhet som helst. takvåning.
Vettigt för hunden, det finns stigar och slingor att gå, eller ännu hellre åka inlines.
Det saknar jag.
Åkte mycket inlines förr.
Kan låta hunden dra mig, nytta med nöje.

Är ivrig på att få veta hur det går.
Vill NU, men måste ge mig till tåls några veckor till.
#1 - - Micke:

Håller tummarna för att det går vägen..

#2 - - Mona:

Vad roligt. Grattis.

Till top