Ibland....

2007 / Permalink / 1
.....blir det för mycket.
Livet går numer så fort.
Känner att jag drar ett tungt lass just nu.
Firman utvecklas, men jag hinner inte med.
Det händer så mycket hela tiden att jag har svårt att få grepp på allt.
E är inte direkt ett energiknippe just nu.
Skulle behöva att hon tog mer ansvar och var mer insatt i det som händer på firman.
Sonen jobbar på efter bästa förmåga och där har jag inget att anmärka på just nu.
Kan inte begära mer av honom. Tycker att han är duktig.
Det bir i alla fall flytt 1:a Augusti till nya lokaler.
Kommer att få ta det mesta jobbet med flytten.
Känns roligt, men lite ensamt.
Hinner inte flyga.
Det är trist.
Fast vet ju att arbetet är säsongbetonat så det är väl inget att förvånas över.
Värre vore om det inte var att göra nu, då skulle jag inte bli så långlivad antar jag.
I går på AA mötet pratade vi om självrannsakan.
Faktiskt såtittar jag på mig själv annorlunda idag än då jag söp.
Ser med lite distans hur jag agerar.
Har faktisktr börjat bli lite mjukare i kanterna.
Håller på att påbörja ett tillfrisknande.
Det känns skönt.
Känns skönt att kunna bygga upp ett liv.
Är så glad över att jag vågade sluta dricka.
#1 - - coz:

Hej.
Jag uppskattar verkligen din blogg.
Men jag skulle aldrig kunna satsa min
sista tid på sååå djäkla mycket arbete
som du gör nu.
Helvete!
När pensionen kommer,kommer du att vara slut!
Bromsa för helvete!
Har du skuldkänslor eller?
Det är helt ok att bara vara.
Att jobba arshlet av sig bara för att man supit
tycker jag är onödigt.
Sorry!
Inte illa ment.
Har du nån shysst EU-moppe att sälja?
Jag skall köpa en nu till sommaren.
Ha det gott!
coz
"Den avundsjuka"

Till top